4-tygodniowe wyzwanie, dzięki któremu schudniesz kilka kg w miesiąc.Oto Proste skuteczne ćwiczenia

Masz problem z zalegającym tłuszczem na brzuchu i w niższych partiach ciała? Mamy na to sposób! Wyzwanie 4-tygodniowe!

Jak to wygląda w praktyce?

  • wykonuj ćwiczenia co najmniej pięć dni w tygodniu
  • codziennie spędź minimum pół godziny spacerując
  • przez miesiąc powstrzymaj się od cukru i słodyczy
  • postaraj się zwiększyć ilość warzyw i owoców w pożywieniu
  • każde z niżej wymienionych ćwiczeń wykonuj przez minutę bez przerwy, a następnie zrób sobie minutę odpoczynku i powtórz tę serię trzykrotnie

Zdajemy sobie sprawę, że na początku może się to wydawać trudne, ale po kilku dniach nabierzesz potrzebnej wprawy!

Etap pierwszy:

Wskazówka: Postaraj się wykonywać ćwiczenie precyzyjnie i powoli. Najlepiej będzie jeśli utrzymasz biodra w powietrzu przez co najmniej dwie sekundy.

Etap drugi:

Wskazówka: Tutaj również postaraj się utrzymać pozycję przez co najmniej dwie sekundy. Postaraj się wykonywać ćwiczenie z możliwie największą dokładnością i płynnymi przejściami.

Na początku możesz mieć trudności z utrzymaniem równowagi, ale nie ma się co zrażać – z czasem będzie coraz łatwiej!

Etap trzeci:

Wskazówka: Spróbuj wykonać ćwiczenie tak szybko jak potrafisz. Zwróć uwagę na spięte mięśnie brzucha nawet podczas zmiany nogi.

Etap czwarty:

Wskazówki: Przeznacz po pół minuty ugięć na każdą stronę i tutaj wyjątkowo nie rób przerwy pomiędzy seriami. Postaraj się unosić ciało przez co najmniej kilka sekund.

Jak widzisz, wyzwanie jest bardzo łatwe i wystarczy przeznaczyć na nie kilkanaście minut w ciągu dnia.

Po czterech tygodniach zweryfikuj poprawę w swojej sylwetce i samopoczuciu i najlepiej go nie przerywaj, żeby osiągnąć wymarzony efekt!

error: Treść zabezpieczona przed kopiowaniem !!