Wiosenna sałatka fit – Pyszna i zdrowa, doskonała na odchudzanie: Idealna jako dodatek do obiadu

Wiosenna fit sałatka sprawdzi się doskonale nie tylko u osób które dbają o smukłą sylwetkę oraz zdrowy styl odżywiania.

Smakuje każdemu – rozpoczynając od miłośników mięsa i tłustych potraw na dzieciach kończąc. Sprawdza się doskonale jako samodzielny posiłek oraz dodatek do drugiego dania. Jest też idealną przekąską podczas spotkań towarzyskich zarówno tych w domu jak i na łonie natury.

Sałatka jest pełnowartościowa, pełna cennych witamin i minerałów, dodaje energii a jednocześnie doskonale syci.

Składniki potrzebne do przygotowania:

  • 4 jajka,
  • 1 pęczek świeżego szczypioru,
  • 2 pęczki świeżej rzodkiewki,
  • ¼ małej białej lub czerwonej cebuli,
  • 1 kostka twarogu (ok. 250 g),
  • do przyprawienia: 1 łyżka musztardy, sól i pieprz, sok z cytryny.

Sposób przygotowania:

Jajka ugotuj na twardo, po wystygnięciu obierz oraz pokrój w drobną kostkę. Warzywa: rzodkiewkę, cebulę, szczypiorek umyj pod bieżącą wodą a następnie pokrój w drobną kostkę (rzodkiewkę można pokroić wg upodobań np. w półksiężyce).

Odsączony twaróg wymieszaj z łyżką musztardy. Połącz wszystkie składniki ze sobą dodając szczyptę soli i pieprzu do smaku. Można też dodać kilka kropli soku z cytryny.

Sałatka gotowa.

Najlepiej smakuje schłodzona dlatego przed podaniem warto umieścić ją na kilka godzin w lodówce.

error: Treść zabezpieczona przed kopiowaniem !!