6 porad na płaski brzuch bez męczenia się na siłowni – oponka raz na zawsze zniknie z Twojego brzucha

Chcesz żeby oponka raz na zawsze zniknęła z Twojego brzucha, a jednocześnie nie lubisz ciężko trenować na siłowni?

Wciel w codzienne życie tych 6 wartościowych porad, a Twój brzuch będzie płaski bez spędzania ciężkich treningów i męczenia się.

Większość z nas marzy o idealnej talii i płaskim brzuchu. Niestety nie jest to prosta rzecz do osiągnięcia.

Często słyszymy od profesjonalnych trenerów, że redukcja tkanki tłuszczowej jedynie z brzucha nie jest możliwa, a do sylwetki o jakiej marzymy prowadzić mogą tylko treningi i zbilansowana, zdrowa dieta. Jest to oczywiście prawda, istnieją jednak pewne produkty lub nawyki, które znacznie przyspieszą i ułatwia osiągnięcie zamierzonego celu.

Najbardziej uciążliwym i niechcianym tłuszczem na brzuchu jest tzw. oponka, która występuje w jego dolnej partii.

Skąd się jednak bierze i dlaczego nie wszyscy się z nią borykają? Oponka składająca się z nadmiaru tłuszczu może świadczyć o stanie zapalnym żołądka lub zmianach chorobowych, takich jak choroba serca. Może być również wynikiem wysokiego poziomu cholesterolu we krwi lub cukrzycy.

Oponkę trzeba kontrolować, ponieważ zalegający tłuszczyk ten może być niebezpieczny dla naszego zdrowia.

Co ważne, istnieją badania, które potwierdzają, że osoby o prawidłowej masie ciała z dużą ilością tkanki tłuszczowej wokół brzucha posiadają większe ryzyko przedwczesnej śmierci! Zamiast jednak panikować zapoznaj się z poniższymi radami jak pozbyć się szybko oponki z brzucha:

1. Stosuj dietę śródziemnomorską

Dieta ta bogata jest w rośliny strączkowe, owoce, warzywa, orzechy, nasiona, a także ryby i owoce morza. Zdecydowanie lepiej jest także zamienić alkohol na zdrowa oliwę z oliwek!

Badania przeprowadzone w 10 europejskich krajach dowiodły, że odpowiednie stosowanie tej diety prowadzi do zmniejszenia oponki. Dieta śródziemnomorska uboga jest w tłuste mięsa i nabiał.

2. Spożywaj te produkty, po których nie będziesz się czuć ociężały jak balon

Chodzi tu o wprowadzenie planu spożywania posiłków o charakterze holistycznym oraz dodawanie do diety produktów, które pomogą w walce z tłuszczem na brzuchu. Co do nich należy?

herbata – wprowadzenie tego napoju do porannego rytuału jest bardzo dobrym pomysłem, jej picie może przyczynić się do zmniejszenia masy ciała i ma dobroczynny wpływ na prace wątroby;

jogurty – badania wskazują, że włączenie do diety jogurtów pomaga w walce z tłuszczem właśnie z okolic brzucha;

wiśnie – mają dobroczynny wpływ na metabolizm organizmu i naturalnie zmniejszają stan zapalny, a przeprowadzane na zwierzętach badania wykazały pozytywny wpływ na walkę z otyłością;

pomarańcza krwista – podobnie jak wiśnie zawiera antocyjany, które pomagają w walce z nadwagą, znajdziemy w niej także mnóstwo witaminy C, flawonoidy oraz karotenoidy.

3. Moc ajurwedyjska

Teoria ajurwedy stanowi, że zarówno tłuste pokarmy, jak i przesadnie słone, czy też słodkie powodują zachwianie równowagi w organizmie człowieka. W celu przyspieszenia trawienia i spalania tkanki tłuszczowej oraz przywrócenia zachwianej równowagi należy stosować zioła, czarny pieprz, ciborę oraz chitrakę.

4. Treningi

Mowa tu o ćwiczeniach interwałowych. Są one zdecydowanie najlepszą metodą walki z tzw. „oponką” spośród innych rodzajów treningów. Ćwiczenia powinny odznaczać się także dosyć wysoka intensywnością żeby przynosiły oczekiwane efekty.

Konsekwencja w dążeniu do idealnej figury i trzymanie się powyższych prostych zasad, przy jednoczesnej zbilansowanej zdrowej diecie pomoże Ci z pewnością w walce z niechcianą tkanka tłuszczową na brzuchu!

error: Treść zabezpieczona przed kopiowaniem !!