Biorytmy to klucz do zdrowego odżywiania. Instrukcje krok po kroku.

Drugi przedział czasowy to godziny 9-11 rano lub 11-1 po południu, kiedy pracują serce i śledziona. Można wtedy zjeść lekką przekąskę, np. herbatę, jogurt owocowy lub suszone owoce.

13-15 to czas, kiedy intensywnie pracują żołądek i jelita. To właśnie wtedy organizm ma wiele enzymów do przetwarzania cukru i skrobi. Dobre odżywianie polega na utrzymaniu poziomu energii na tym samym poziomie przez cały dzień. Możesz zjeść 150 gramów chudego mięsa, ryb i warzyw, aby osiągnąć ten cel po południu.

Układ wydalniczy aktywuje się między godziną 16 a 17. To właśnie wtedy gruczoły potowe i pęcherz moczowy są aktywne i zwiększa się zdolność do spalania tłuszczu. Są to najgorsze pory na jedzenie, ale również najlepszy czas na uprawianie sportu. Ważne jest, aby pić wodę, gdy podejmujesz aktywność fizyczną.

Między godziną 17 a 19 zaspokój swój głód pieczonymi warzywami. Dodatkiem może być twarożek i niesłodzone owoce. Na kolację weź połowę ilości obiadu. Przewód pokarmowy zwalnia po godzinie 19. Aby uniknąć uczucia głodu w nocy, należy poczekać do końca dnia, aby uzupełnić energię. Wypij szklankę kefiru, jeśli poczujesz głód…

error: Treść zabezpieczona przed kopiowaniem !!