Biorytmy to klucz do zdrowego odżywiania. Instrukcje krok po kroku.

Największym problemem z przestrzeganiem diety jest fakt, że czujemy się ograniczeni w naszych wyborach żywieniowych. Ale co by było, gdybyś mógł jeść wszystko? Czy nie jest to zaskakujące? O tym mówią zwolennicy biorytmów. Poznaj ich sekret.

To proste, aby jeść zgodnie ze swoimi rytmami biologicznymi. Nasze ciała działają zgodnie z cyklami czasowymi. Są pewne pory w ciągu dnia, kiedy nasze organy wewnętrzne pracują bardziej lub mniej efektywnie. Twój metabolizm przyspieszy, jeśli dostosujesz swoje odżywianie do naturalnych rytmów organizmu. Nawet jeśli nie będziesz ograniczać jedzenia, Twoja waga będzie szybko spadać.

Co mówią badania

Na podstawie badań nad godzinami aktywności narządów trawiennych, dietetycy stworzyli już plan odżywiania. Od 6 rano do 10 rano żołądek i jelita są najbardziej aktywne. Śniadanie najlepiej jeść właśnie w tym czasie. Wybieraj produkty, które mają wysoką zawartość białka, węglowodanów i błonnika.

Będzie to dotyczyło pełnoziarnistego pieczywa, jaj i serów twardych, a także masła. Do posiłków bogatych w energię powinny należeć płatki owsiane z wodą i niskotłuszczowy jogurt. Na śniadanie wypij szklankę wody wymieszanej z 1 łyżeczką soku z cytryny i 1 łyżeczką miodu…

error: Treść zabezpieczona przed kopiowaniem !!